Länge sedan :)

Hej alla underbarlingar !
Det var verkligen länge sedan jag skrev nu men jag har liksom inte haft någon större lust eller tid .
Det är väldigt mycket i skolan nu och så . Det är mycket som händer nu , vilket är positivt :)
Hur mår ni ? Jag mår iallafall jättebra just nu vilket är jätteskönt när man gör eller vad säger ni ?
Somsagt så är det mycket som händer i mitt liv just nu men jag är väl inne i en sån ålder
vad vet jag haha :) Tex så har jag börjat läsa i kyrckan nu till konfirmationen och det ska bli jätteskoj och
och hittils värkar det ju kul så det är bra :)
Men det kan ju ändra sig iförsig men det tror jag inte . Det ä många som säger att det är kul .
är ni konfirmerade ? va det isf kul ? :)
Sen händer det väldigt mycket i skolan just nu ..... vilket är mindre kul , jag har
prov varje vecka fram till jul nu och jag skojar eller överdriver inte nu , fattar ni 1 prov varje vecka
OMG hur ska jag klara detta ? men man får tänka positivt det kommer säkert gå bra . Nu på
torsdag har vi franska prov och jag har inte tränat ett skit , upps :/ kanske är dags
att börja läsa lite ? haha :)
Men det är ju en väldig skillnad från 7:an till 8:an faktiskt .
Jag har även hunnit fylla år :) fjortis haha :)
och så har jag ju då självklart haft kalas haha elelr vad man nu ska säga :)
vad har mer hänt sen sist ? jag kommer faktiskt inte på något just nu men det är ganska
mycket som hänt och jag mår jättebra :)
Tänkte lägga upp lite bilder någondag såkerligen imorgon om ingety kommer imellan så som att plugga franska haha nejdå jag ska nog hinna lägga in lite bilder tror jag :)
Nu sitter jag bara och skriver och skriver om saker som kanske inte ni tycker är kul ? jaja :)

Nej nu ska jag plugga har 2 so redovisningar tills imorgon :)

Tjabba tjabba sålänge :)

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0