Äntligen

Jag gjorde nyss ett nytt inlägg som jag skulle publicera men så gick internet ut
just då så allt försvann och jag som suttit och lagt in bilder med grrr....!

jaja ... då får ni vänta ännu längre på bilderna :)
men ni står ut hoppas jag , eller ? ;)

ÄNTLIGEN FREDAG IDAG !
En efterlängtad fredag liksom alla andra fredagar haha :) så jäkla skönt , dock tycker jag att man borde vara ledig på fredagar också , eller vad säger ni ?
idag ska vi hem til..... och äta middag och antagliogen sova över hela helgen
så det blir la frdagsmys tror jag :)
sen vet jag inte vad som händer mer i helgen vi får väl se. Förra lördagen så var jag på tjejmiddag
och det var väldigt mysigt . Att liksom bara prata om tjej saker och ha det mysigt .....
kan avslöja att vi pratade nog om killar HELA kvällen haha ;) men det är ju det man ska göra  när
man har tjejkväll eller hur alla tjejer ? ;)
Men det är så jäkla skönt att få ut saker som man bara pratar med vissa personer om .
Jag tycker det är så att man kan prata om olika saker med olika människor , enligt mig iaf eller vad tycker ni ?
vissa saker kan man bara säga till vissa personer för man kanske tycker det är lite pinsamt eller så
att prata med vissa om vissa saker.Men dert är rätt skönt att ha olika kompisar som man gör olika saker med och pratar om olika saker med och så är man ju på olika sätt med också .
Detta är iaf min åsikt , jag tycker det är skönt att ha olika kompisar som är olika.

haha nu kom jag in på saker jag inte alls tänkt skriva om men jag är nog så att jag
skriver det som jag tänker :)

Nu ska jag plugga lite ... ska skriva en analys som är = TRÅKIGT och SVÅRT ! :)
men det är bara att gilla läget :)

ha en jättemysig fredagskväll !

Glöm inte om att du är värdefull
att du är viktig här och nu
att du är älskad för din egen skull

för ingen annan är som DU :)




:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0