Shopping :)

Ja nu är jag hos pappa och skriver haha :)

FFörst när han hämtade mig och syrran så åkte vi till frölundatorg !
Som vanligt haha :)
Där fick jag en topp från gina tricot av pappa .
Och sen hade jag sett en klocka på ur och pen så vi gick dit så fick jag den också !
Snäll pappa som man har ! :)
Och nu sitter jag här och skriver .
Såhär ser klockan ut :


Fin ? :)

Såhär såg toppen ut :


Ja nu ligger den ner på skrivbordet så kanske inte den bästa bilden !
Men jag hade en sån här top fast vit innan också
och såhär ser den ut :


:)

Fick även hem en kofta från ellos som jag beställde i februari och nu kom den haha :)

Såhär ser den ut:


Ja den är lite lik en odd molly kofta
men det är det inte :)


I helgen så var det ju valborg och då var vi hemma hos min moster på
kvällen .
Ja... sen i söndags så bowlade vi med pappa !
Och i måndags så var jag i stan :)

Och som vanligt så har jag ju glömt bort att fota grejerna som jag fick utav Daniella
men det kommer bild ... frågan är bara när ! haha :)
Ja ja ..
Och några naglar har jag heller inte gjort ! Har liksom inte haft verken lust eller
tid till det !
Men nu så tänkte jag att jag skulle fixa lite med dom :)
Jo föressten... nu kom jag på att jag har faktiskt målat naglarna en gång haha :)
Såhär såg dom ut då:

Jag vet inte vad färgen heter men det kommer från hm!

Ja här kom lite bilder haha :)
Kanske inte så jätteroliga bilder men det vart bilder iaf! :)
Imorgon är det äntligen fredag tjihooo!!! :)
Va härligt !
Gillar verkligen fredagar !
Och så har vi teknik imorgon och då får vi reda på resultatet på teknikprovet !
hm...
undra hur det gick ?
Men det känndes rätt så bra iallafall :)

Gud va jag vill ha en funkande data hemma .....
Men jag tror vi ska åka och kolla på en ny laddare snarast haha :)
Som tur va så har jag en iphone så jag kan gå in och surfa på den !
Annars hade det inte gått !
Man är ju (eller iallafall jag ) beroende av internet :)
Och datorer , tv-apparater och sånna saker är sånt som bara ska funka !
Jag är inte så teknisk som ni kanske förstår !
Men som tur var så är min syrra rätt haj på sånna saker :)

Det har ju för f...n vart jallt denna vckan ! Men nu i helgen så skulle det ju bli
bättre väder som tur va !
Jag vill ha sol , sommar och värme nu !
Ja , och sommarlov förstås men det ingår i sommaren :)

Åh fy ... såg ni grays anatomy (stavning ? ) igår ? shit vilket avsnitt !
Ögat var inte torrt kan jag säga !
Men som tur var så slutade det ju rätt så bra iallafall :)

Haha... nu blev det ett sånt konstigt hoppigt inlägg igen men men ...
så blir de tnär man inte bloggat på ett tag :)

Vi får se när jag skriver nästa gång :)

Tjingeling så länge !


:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0