Fortsättning på förra inlägget :)

Tjilivippen !
Nu är jag här igen .
Vi skulle nämligen åka och äta på resturang med pappa haha :) Därför blev det lite
hastigt !

Åter till där jag var haha :)

Jo vi solade på mormors gräsmatta i söndags :)


Mmm... Härligt med värme och sol !


Härlig jordgubbs filt :)


Här är jag :)

Nu har jag äntligen också tatt kort på grejerna som jag fick av Daniella !
Inte den bästa bilden då jag
hade brottom imorse men en bild på det iallafall haha :)


Jag tänkte att jag skulle ta en bättre bild men här kommer en sålänge haha :)
Olika strån med olika färger... blått , rosa och rött !
Sen fick jag tippar så jag kan öva på nageldesigners , gult nagellack , glitter i olika färger ,
Sånna frukter/blommor och lite annat som man sätter på naglarna !
Just nu kommer jag inte på vad det heter haha hjärnsläpp  !
Sen fick jag en tång typ och klistermärken med blommor somm man kan sätta fast på naglarna
Ja.... och en blå pinne haha :)
Tack snälla Daniella ännu en gång fina du !
Du vet inte hur glad jag blev när jag öppnade paketet :)

I lördags så åkte jag och mamma in till stan och kolla runt lite !
Gick faktiskt inte in in en enda affär konnstigt nog haha :)
Vi satte oss på en bänk och sola :)

Jag har också gjort lite med mina naglar :)


Tog det gröna glittret som jag fick av Daniella och la på toppen av nageln  !
Rätt nöjd :)
Lätt men ëndå snyggt ! Jag tycker inte att allt behöver vara så komplicerat
för att det ska vara snyggt ... ellervad tycker ni ?

Idag gjorde jag även röda naglar och satte på frukter :)


Oj ... man ser inte så jättebra men så ser det ut :)





Så ser det ut iallafall :)

Det blir långa inlägg nu när jag inte bloggar så mycket !
Hoppas att ni orkar att läsa igenom allt haha :)

Imorgon är det fredag wiiieeehooo !!!
Äntligen ... fast veckorna brukar gå rätt fort endå !

Idag i skolan så satt vi på lektion och då får jag som ungefär ett suddigt streck
vi hade läxförhör så jag kunde nästan inte läsa vad det stog ! Ni kanske inte fattar men
det var som att en del av texten försvann !
Och efter det så fick jag sån fruktansvärd huvudverk !
Jag trodde ärligt talat att jag skulle dö haha ! Hade så ont i huvudet satt jag mådde illa .
Det satt i rätt så länge också men efter kanske e ntimme så gick det över efter att jag tog en tablett !
Känner ni igen det där ?
Jag har seriöst alldrig haft så ont i huvudet som idag :(
Men men ... nu är det över iallafall :) Peppar peppar ta i trä.... haha :)

På Lördag blir det att åka till Alingsås med mamma:) Kul ska det bli !
Vi ska bara kolla runt lite då  ingen av oss har vart där !
Men om det regnar så kanske vi inte åker dit för det är ju inte så kul att gå på stan då :)
Men men .... vi får se haha :)

Nu vet jag inte om jag har något mer att skriva om  faktiskt !
Men jag åtrkommer snart igen hoppas jag :)
Men jag skriver ju iallafall en gång i veckan ... det är väl bra det ? ;)

Nej nu får jag nog plugga lite franska tror jág ! :)

Hoppas att ni alla har det bra !

Kram

:)
Ps: skriv gärna vad ni tycker om mina naglar :)

kram

:)


Kommentarer
Postat av: Daniella - Nageltokig mamma!

kul att se att grejerna kommer till använding :)

Dom små frukterna å de heter fimo :) och pinnen använder man till att trycka upp sina nagelband med ;) Tången är en tång som man klipper lösnaglar/tippar med :) skickade med den då jag märkte jag hade 2 stycken :P tänkte du gjorde ju förlängning med depend en gång.. så gör du de igen så kan du lätt klippa tipparna i önskad längd med den klipparen :) tycker de e svårt å klippa med sax eller liknande i tippar då det lätt blir väldigt snett och tipparna kan även spricka lätt eftersom dom är böjda ;)

2011-05-12 @ 21:21:56
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0