Usch :)

Usch.... Jag känner mej urusel som alldrig bloggar :(
Men vad ska mna göra om man inte har någon funkande dator hemma ?
Inte så mycket att göra faktiskt ....
Men men ... så får det bli ... ni får helt enkelt stå ut lite till :)
Jag uppdaterar iallafall en gång i veckan inte dåligt det haha :)

I fredags så var jag på en butik här i göteborg som heter circus sale !
Där finns det inte någonting som kostar över 50kr .
Jag köpte ett par svarta klackskor med guld nitar på klacken och hälen för 40kr
haha fattar ni ? 40kr helt sjukt
och det är inte begagnade grejer där heller !
Dom säljer alltså kläder och några par skor . Dom har väldigt speciella kläder
men vissa saker  är snygga !
Jag hittade ett vanligt svart linne som kostade 20 kr fast jag köpte inte det haha :)
Dom har chip monday byxor för 50kr alla chip monday byxor kostar 50kr
och det sjuka är ju att inget i den affären är begagnat :)
Så är ni i Göteborg så besök denna affär :)
Ligger nära Fiskekyrkan !

Jag har tyvärr ingen bild på skorna jag köpte men det ska jag absolut fixa :)

I fredags så fick jag reda på hur teknikprovet gick....
På första delen på provet så fick jag MVG och på andra delen fick jag VG
så på hela provet tillsammans så fick jag VG . Kunde ju vart MVG men jag fick ju
iallafall VG Och inte G :)
Så jag är endå rätt så nöjd :)

I lördags så var jag hemm hos mormor och låg på hennes gräsmatta och solade :)
Underbart !

Nu måste jag gå hastigt haha men jag skriver mer ikväll ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0