Skola !

Tjingeling !
Nu var det längesedan jag skrev !
Men vi ska nog åka och kolla på en laddare snart !
Nu är jag i skolan och gör SO arbete föööör tråkigt asså !
Men nu är det redan onsdag och ni vet  ju vad jag tycker om onsdagar ......
såååå långa och tråkiga haha :)
Tyvärr har jag ju inga bilder att lägga upp nu då jag skriver på skolans dator !
Nu har skolan skaffat sig massor med laptoppar som man kan få låna och skriva på !
:)
Ifredags så hade vi teknik prov !
Gick la hyffsat bra men jag missade sista sidan på provet haha .
Den var på baksidan satt det var inte så lätt att se .
Men men ... det var tydligen bara 1 fråga där :)

Nu är det inte långt kvar till sommarlovet ! Så jädra gott ska det bli :)
Behöver verkligen lite ledigt nu känner jag .
Är så jädra trött på skolan hehe !

Nej nu måste jag nog fortsätta att jobba haha :) Inte något roligt inlägg
men imorgon ska jag till pappa så kika in då för då skriver jag och lägger in lite bilder :)

Ha det så ba sålänge !

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0