Rosa naglar :)

Idag har det inte hänt mycket kan jag säga !
Mamma mådde lite dåligt imorse och så var det ju så tråkigt väder så vi stannade också hemma .
Men jag målade naglarna iallafall .
Lacket tyckte jag var fint faktiskt ! Lätt målat också . På bilden nedan så har jag målat med 2 lager .




Vad tycks ? :)

Här är dagens kläder från i fredags om ni vill se haha jag har typ inga andra bilder
att lägga ut :)


Dom nya svarta byxorna från hm
Svart linne från gina tricot och en röd tjocktröja :)
och skor då förstås :)


Här är jag haha :)

Juste .. jag skulle ta kort på min virkning tänkte jag :)
Vet inte om jag skrivit det men familjens vänner ska få barn så då håller jag på att virka en filt !
Jag har kommit en liten bit bara men hon föds i oktober satt det är lungt :)

På onsdag så har jag matteprov.... undra hur det kommer gå ?
Jag fattar verkligen ingenting seriöst .... ! Det är om bråk och %
Bråk kan jag men jag fattar verkligen inte % vet inte vad det är med mig haha :)
Ja ja ... jag får la plugga och plugga och plugga haha :)

Jag tycker inte att jag har så mycket att skriva om men jag skriver ju lite iallafall eller hur ?
har ni inte några tips ? eller är det något specielt ni vill veta om mig eller något ?
det är bara att fråga på :)

Imorgon ska jag ju som sagt hjälpa till att flyttstäda ! Alltid bra att få lite pengar i plånboken :)
Sk vara där 10 på morgonen haha :)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0