Orientering :)

Idag vart det ju orientering !
Eftersom att vi alldrig orieterat i sisjön innan så kan jag säga att det var inte det lättaste
jag gjort !
Det var 10 kontroller som vi skulle hitta .
Det gick la hyffsat bra fram tills vi skulle leta efter 9:an . Då sprang vi upp i skogen och leta och leta men hittade den
inte . Så då tänkte vi att äsch vi springer ner till gång banan igen !
Men då hittade vi inte ner igen haha :)
tillslut så hittade vi ner och då ringde vi några kopisar som var vid 9:ans kontroll och då visade det sig att vi var ju
inte alls där som 9:an låg ! Så det var bara att gå och gå fast vi visste inte var vi var någonstans på kartan haha :)
men tillslut så kom vi fram till 9:an !
Vi gjorde det på 2 timmar och 6 minuter haha dåligt jag vet !
Men det tog ju en stund när vi tappade bort oss haha :)
ja ja .. nu är det gjort iallafall ! Skönt var det att komma hem kan jag låva .
Jag kom la hem vid 1 halv2 någonting . Då la jag mig i soffan och sov en stund haha :) Och nu har jag
precis duschat ! Skönt !
Duschat och satt på mig mina sprillans nya kläder haha :)

Tack för att du finns !
När något blir tungt så kommer man igen ... tänk på det :)

All kärlek ! / Louise :)

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0