Lösnaglar :)

Ja nu har jag lösnaglar på :)
Jag köpte dom i söndags efter att jag flytt städat . Denna gången tänkte jag att nu ska jag verkligen
sätta på nagarna ordentligt men ... det blev endå inte som jag tänkt mig !
Naglarna var så rosa satt nu idag så tog jag mitt Mavala lack nummer 91 på naglana och då blev dom inte riktigt
så rosa som innan iallafall .
Men längden är jag jätte nöjd med . det var inten kort modell men jag filade dom .
Jag filade inte på det vita där uppe utan där nere vid nagelbanden på naglarna om ni fattar haha :)
Bild kommer lite längre ner :)

Jag flyttstädade ju som sagt i söndags också !
Det igck bra men jag har lite ont i ryggen bara men annars är det bra haha :)
Jag kan säga att jag fick en rijäl slant med pengar efteråt ! Det går ju alltid ann att städa när man har
trevligt sällskap ! :)
eller vad tycker ni ?
Jag kom runt 10 och så var vi la klara vid 2/3 någonstans :) så det var snabbt jobbat endå :)



Såhär såg dom ut innan jag la på lite lack !
Men detta var på kvällen så man ser inte att dom är rosa .
Dom blir typ roa i olika ljus ? konstigt :)



Och såhär ser dom ut när jag har tatt lack på :




Såhär !

Jag tycker på dom här biderna så var dom finare innan jag tog på lack men men ...
Det var ju inte om bästa bilderna jag har tagisgt nu med lacket på haha :) Jag kan ju ta en ny bild imorgon då det är ljusare än nu på kvällen :)

Jag har egentligen inte så mycket att skriva haha :)
Återkommer nog imorgon :)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0