Kalas :)

Nu var det ett tag sen men jag har inte haft någon större lust till att blogga.
Bloggtorka !
Inget roligt att skriva heller känns det som !

Men i fredags så åkte jag och min syrra med och hämtade min andra syster som kom från stockholm med tåget (hon bor i stockholm )
När vi gjort det så  åkte vi hem till min faster en sväng och var där en liten stund .
Sen var det lördag och då vankades det kalas för min syster som fyllde 16år . Kul vart det !
faktiskt riktigt trevligt . Kusinen kom med också satt vi satt ute på våran balkong nästan hela kvällen haha :)
Blev lite kallt tillslut men det gick . Mysigt vart det !
Ungefär 13 personer var vi väl i vår inte så stora lägenhet men det gick :) .
På söndagen var man väl lite trött men vid halv 3 ,3 så åkte vi in till slottskogen och kollade på
Sebastian 7år (familjens kompisars barn )  som sprang lilla göteborgsvarvet 1,2 km var det väl .
Det tyckte jag var riktigt bra av honom faktiskt ! Duktigt var det att han orkade hela vägen . Så grattis till honom :)
Nu kanske ni tänker 1,2 km är väl ingenting men för en 7åring så är det ju en bit att springa endå :)
Sen efter vi vart i slottskogen så åkte vi till mormor och käka pizza ! Mysigt !
Men sen kom regnet ..... det vräkte ner . Som tur var så regnade det inte just när Sebastian sprang !
Ja... å nu är det måndag igen !
Idag åkte vi och käka på resturang i stan och sen gick vi och fikade på ett cafe .
Så vi kom precis hem .

Dum som jag var så tog jag inga foton i slottskogen men lite på kalaset .
Men jag kommeer nog inte lägga upp bilder på alla som var där för jag vet ju inte om dom vill det .
Så då gör jag inte det .
Men det kanske finns någon bild på mig och tårtorna och lite annat smått och gott haha :)

Men det får bli lite bilder någon annan dag !

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0