Hurra :)

Hurra !
Idag fyller min syster 16 år !
Grattis ! <3 :)

Jag är hemma även idag som ni kanske märker . Jag känner mig lite bättre idag men hur kul är det att
sitta på lektion och gå ut och snyta sig varannan minnut ? INTE kul !
Så då är det lika bra att vara hemma . Igår kväll så hade jag lite feber och även imorse .
Idag fyller som sagt min syster år !
Så upp halv sex och hjälpa mamma att göra frukost och sen sjunga såklart .
Ikväll åker vi in till stan och äter på resturang !
Härligt att det blev sånt fint väder också :) Underbart ju ! Imorse så var det ju hur grått som helst
men det skulle ju regna idag ! Och nu är himmelen blå .... iallafall mestadels av den :)
och sol :)

Idag tänkte jag att jag kanske skulle träna lite på designers på naglarna som jag fick av Daniella !
Så jag lägger ut bilder sen ifall jag gör det .... får se om jag orkar :)


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0