Härligt :)

Härligt med fredagskväll !
Det blev tacos och så ska det låta och sen lite talang :)
Imorgon har jag inget planerat så vi får se vad dagen har att erbjuda haha :)
Men på söndag så ska jag hjälpa några kompisar (familjens kompisar) att flytt städa så då får jag en slant i plånboken gott !
Sen är det ju morsdag också ! Så då blir det väl att vara med familjen :)
Vad ska ni göra för era mammor då ?
Vet ni vad vi såg i affären igår om vi också köpte ?
Jo kexchoklad med banan smak ... det fanns också med blåbärs smak och hallon smak !
Vi köppte blåbär och banan och jag tyckte dom vara jättegoda faktiskt :) Testa !

Idag tog jag bort mina tippar så imorgon ska jag testa det nya ljus rosa lacket som jag köpte på hm :)

Föressten jag kan också tipsa om Loka med cocosnötssmak mums....
den var jättegod ! :)

Skriver mer imorgon :)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0