Fredag :)

Häääärligt med fredag ! Även fast jag vart hemma hela veckan .
Idag kommer också min andra syster som bor i Stockholm ! Ska bli kul då hon kan vara med när vi firar min
syster imorgon :)
Underbart väder idag också ! Haha jag har inte vart ute men det ser skönt ut iallafall :)

Igår var vi som sagt ute och åt ... vi gick till Lagondola .. mums...
dom har jättegod mat där !
Jag tog fiskgratäng på planka ! Det var INTE äckligt haha :)
jättegod var den ! Sen tog jag till efterrätt Gino det var med jättegott ! tog tyvärr ingen bild på Ginon
men jag tog på fiskgratängen iallafall :)


mums :)

Sen när vi kom hem så slocknade alla i soffan haha :) Man blir trött av att gå på resturang :)
Ja... och som ni märker så är jag hemma idag också !
Igår morse så hade jag lite feber och jättesnuvig . Och idag så är jag fortfarande lite snuvig  så
då är detr lika bra att vara hemma satt man blir helt friskt !

Jag försökte att göra nageldesigner igår men dom blev inte så fina så jag har inte tatt några bilder :)
Men jag testade att måla med mitt gula lack :


Visst är det somrigt och fint ?
Passar ra till sommaren . Fast jag vet inte om jag tycker att jag passar i gult lack men men ...
jag får la testa någon dag :)

Idag blir det nog att städa mitt rum lite haha :)
Inte det roligaste som finns men det måste med göras :)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0