Förlängning :)

Som rubriken lyder så har jag gjort förlängning :)
Det blev rätt så bra endå !
Men jag funderar på om jag ska dra över ett lager med topp lack satt dom blir lite blankare och fina ?
Här kommer iallafall en bild :

Allt som behövs... eller ja , en nagelfil också förståss !
Nu är det bara att sätta igång !

Och såhär bleb resultatet !
Inte den finaste bilden direkt men men .. den får duga :)
Vad tycks ?


Jag måste säga att tången som jag fick utav Daniella var pricken över i:et ! Hur bra som helst
helst var den . Det blev jämt när mna klippte med den också !
Och när man klipper med vanilg nagelsax så finns ju risken (eller det är lätt gjort ) att nageln spricker
och det är ju inte så himla snyggt :)
Så denna tång var super bra ! Så tack ännu en gång Daniella :)
Det jag tycker blir fulast är när man ser kanten mellan min egen nagel och tippen .
Men jag satt och fila och fila ... så det blev väl lite bättre iallafall men inte helt bra
men man kan ju inte sitta i flera timmar och fila haha :)
eller är det så ni brukar göra ? det kanske bara är jag som ine har något tålamod haha :)
men men .... det får gå det här med :)
Jag tänker ju som sagt va (tror jag ) dra över ett lager topplack men jag är rädd för att
det ska bli så klumpigt och tjockt på nageln då !
I och med att jag har tatt gel lack över + spray . Men jag vet inte ?
Är det någon av er som vet hur det blir om jag gör det ? :)

Skriv gärna och säg vad ni tycker om naglarna !
ag kan ta imot både possitiv och negativ kretik så kör på haha :)

:)

Kommentarer
Postat av: Daniella - Nageltokig mamma!

det ggäller att sätta tippen bra på nageln för att det ska bli så liten kant som möjligt.. å sen är de fila som gäller.. köp dej bufferfilar på ebay eller tradera (mkt mkt billigare där än på tex kicks och bättre!)kan visa i ett inlägg i min blogg hur dessa filar ser ut :)

Kram

2011-05-17 @ 17:12:33
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0