Filat och filat :)

Puh !
Jag satt hela kvällen igår och hela morgonen idag och filat och filat naglarna .
Jag trivdes inte så bra med dom så jag har nu filat / klippt dom liiite , lite kortare !
Och så försökte jag att göra en lite rundare form på dom . Så nu trivs jag mer med naglarna .
Men jag ska fortsätta att fila på nageln där mellanrummet mellan min egen nagel och tippen är .
Fast nu är det mycket , mycket bättre än förut för nu har jag ju suttit och filat jag vet inte hur mycket haha :)
Sen när jag filast helt klart så tänkte jag ta lite topplack över för att få dom lite glänsigare .

Jag stannar hemma idag också ! Asså jag undrar en sak ..... Hur mycket snor får det plats i en näsa ?
Haha ! Men det tar ju alldrig slut ju !
Ja ja ..., det är bara att stå ut . Jag är jätte snuvig och så killar det i halsen .

Jag lägger in en bild på naglarna sen när jag är klar :)

Föressten så hittade jag för kanske en vecka sen några pärlor som man kan sätta på naglarna .
Och imorse tänkte jag då att jag kan ju sätta på en liten färla på  varje nagel men så hittar jag dom inte
naturligtvis ! Jag tänkte när jag såg dom att nu ska jag komma ihåg vart dom är .... Men icke !
Så jag får väl leta vidare här hemma då ! Haha :)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0