Bilder :)

Ja här kommer lite bilder på morgonkvisten haha :)

Mums ! Chips haha :) (från kalaset)



Tog kort på en fin blomma ! Kolla in färgen :)


Den bilden tycker jag är jättefin !

Vi gjorde även fint på ballkongen innan gästerna kom . Åkte till plantagen och köpte
blommor !


Det är så mysigt på sommar  kvällarna att sitta ute på ballkongen och prata och läka middag :)

Här sitter jag i bilen påväg till centralen för att lämna av syrran på söndagen !


Inte den bästa bilden kanske men men ....

Jag berättade ju även om att vi satt ute på balkongen hela kvällen på kalaset . Då passade
jag på att göra naglar på min kusin och syster . Jag filade la på nagelolja mm....
och så målade jag såklart naglarna efteråt ! Typiskt mig att glömma ta kort :)

Igår vart vi ju på 421 och shoppade !

Här är mina svarta nyxor jag köpte 99kr



Tröja 149kr


Ser kanske inte så fin ut på bilden :)





Mamma köpte även ett par jättesnygga skor !





Inte dom bästa bilderna kanske och skorna är mycket finare i verkligheten :)
Perfekt att låna av mamma i sommar ! haha :)

Vi köpte även 2 nagellack


Snygga färger nu till sommaren :)



Nu är jag redo för att orientera




Såhär ser jag ut nu !

Lite mörka bilder blev det !

Nej .. Nu ska jag ut i skogen och springa haha :)

:)

Kommentarer
Postat av: Sofie

tack för dina kommentarer :)

2011-05-25 @ 17:24:22
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0