Vet inte vilken Rubrik jag ska ha haha :)

Hej , Måste först säga att nu ser jag hur sjukt fula mina naglar är . Och kolla på min hand ser helt sjukt ut ju haha :)jaja... nog om det . Just nu ligger jag i soffan och slappar fast klockan är ju iofs inte så mycket direkt . Igår mötte jag upp mamma på stan så gick vi och åt på aveny ett . Väldans trevligt vart det där . Dom hade en räkmacka + ett glas vin för 100kr riktigt bra pris och det gällde även om man ville ha läsk till . Och gott var det också :) Så det kan jag rekomendera . Sen hem och åt chips och kolla slutet på lets dance . Måste säga att Frank Andersson är väldigt bra :) Vet att det är tjatigt men undra när mina jäkla penslar ska komma från ebay ? Hörde att det kunde ta flera veckor men nu har det endå gått snart 4 veckor . Grr.. Och dom har ju dratt pengar från kontot satt jag måste ju ha beställt på rätt sätt och allt . Jaja .. vi får väl se om dom kommer och när :) Hoppas att ni alla får en bra dag ! Det är ju inte det finaste och roligaste vädret precis men jaja.. Det får väl gå . kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0