Vet inte vad jag ska skriva !

Hej , Ja dagen naglar la jag ju ut förut och varför dom är helt svarta och bara tummen och ringfingret har silver på sig så är det föratt jag hann alldrig göra klart :) Idag har dagen flytit på bra och imorgon är jag ledigt wiiee ! Penslarna har fortfarande inte kommit från ebay så jag tänkte att ikväll så ska jag kolla om det finns något nummer man kan ringa och säga det ! Det har ju liksom gått nästan 5 veckor nu ! Pust och stön ! Och så skulle jag fota mina byxer men det har jag inte gjort . Tänkte även jag skulle lägga upp en bild på mitt mega havreflan som jag gjorde haha jag visste inte riktigt hur mycket dom skulle växa i ugnen så jag la på en rejäl klick med smet haha :) Men goda blev dom iallafall riktigt goda . Tänkte jag kanske kunde lägga upp recept på det med . Till dagens naglar använde jag ett svart lack från hm och det silvriga kommer från isadora . Skriver vilket nummer ikväll sen och även nummrena på det rosa och blåa isadora lacket som jag fick i helgen av min snälla mamma :) Idag blir det att kolla på Familjen Annorlunda som varje måndag tycker att det är så himla roligt att kolla på haha :) Sen kanske jag ska få ett springband satt då kan man ju träna varje dag :) Om ni undrar varför jag har lite konstiga rubriker ibland så är det för att jag vet inte vad jag ska ha som rubrik haha :) kram

Kommentarer
Postat av: Daniella - Nageltokig mamma!

finns nog inget nummer du kan ringa.. men den du köpte av har en mailadress.. sånt kan du se på din ebaysida. har varit nära på å maila nån gång jag med.. men så kom jag på att de kan jag ju inte för jag e totalt värdelös på engelska ;) det är ju det positiva med tradera. man slipper engelskan :P

2011-03-14 @ 17:28:41
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0