Välaboden

Detta fick jag hem i måndags tror jag det var från välaboden.se . En bricka ett konad lack vitt och ett blått :) Så ni kan tänka er vad jag ska göra när jag får hem mina penslar haha :) Daniella som bloggar på Dellisch.blogg.se tipsade mig om glitter . Så jag kommer nog att köpa det så småningom och hon tipsade även mig vad jag kunde göra med glittret så det vart toppen :) .Men man kan ju inte köpa nya saker varje dag även om man skulle vilja det :( Men men ... sånt är livet synd att det inte växte pengar på träd , en önskedröm haha :) Nej man ska vara tacksam för det man har och det viktigaste är ju att man själv och sin familj och vänner är friska . Oj nu hamna jag in på något helt annat än naglar haha :) Men tjingeling så länge :)

Kommentarer
Postat av: Daniella - Nageltokig mamma!

tänkte bara kolla om du missat att köpa skrapa å stämpeln till? dom måste man ha för att kunna använda bildplattan.

Kram

2011-03-03 @ 08:23:03
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0