Smögen , Lexington , Hemtex :)

Hej ,
Fint väder även idag , Underbart är det !

Underbar . Såhär såg det ut alldeles nyss i fönstret :)
Hur skönt som helst att Onsdagen är över nu . Gillar inte onsdagar .
Den bästa dagen är fredag såklart :)

Tänkte lägga upp en bild på mitt stora havreflarn som jag har gjort :)

Kanske inte ser så gott ut men ... Det var jättegott sådär alldeles knapriga var dom :)
tänkte lägga upp receptet sen :)
Tycker verkligen att det är jättekul att baka och laga mat :)


Tänkte även fråga er en sak
Jag har lite lexington tema hemma och det är ju så jäkla dyrt .
Det behöver ju inte vara äkta såklart men det är ju endå svin dyrt !
Så jag tänkte fråga om ni har några
tips på någon bra affär som säljer lexington eller iallafall den stilen
som inte är så dyrt . Tänkte att jag lägger upp några bilder på några av mina saker :)

Gardiner !


En båt som står i fönstret :)

















Dessa grejer kommer från lite olika ställen :)
Gardinerna är från hemtext tror jag det var om jag inte minns helt fel :) Likaså båten och
livbojen eller hur det nu stavas ! Den som livbojen hänger på har jag köpt på smögen
och nallen fick jag för ganska längesen :)
Och sen är det bara en vanlig kruka med en fusk växt som också är från hemtex
tror jag :) kulan som hänger på väggen ( vet inte vad det heter ) köpte jag
också på smögen filten vet jag faktiskt inte kuddarna kommer jag inte heller ihåg
spegeln med krokar på kommer från smögen och också krokarna längst ner som jag inte
satt upp ennu !

Ojoj ... Blev kanske lite långtråkigt
långtråkigt och se bilder på mina saker haha :)
men kom gäna med tips om affärer som säjer grejer i den stilen :)

Återkommer nog senare kram


Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej! Tack för dina kommentarer är jättekul att läsa :D Hoppas din dag vart bra också! Kram

2011-03-16 @ 18:03:34
URL: http://susssir.blogg.se/
Postat av: Daniella - Nageltokig mamma!

Kan du inte göra ett inlägg där du berättar lite om dej själv? typ hur gammal du är, vad du gör på dagarna, dina hobbys å lite sånt? :)

Hade varit kul att läsa :) kanske bjuda på en bild på dej själv med? kul att se vem bloggägaren är lixom :)

2011-03-16 @ 19:57:53
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0