Lägger upp det jag hade råkat göra något konstigt med också ifall det är något som jag missat att skriva i det förra inlägget !

Hej , Fick ett förslag om att jag skulle berätta
lite om mig själv om min hobby en bild på mig och lite sånt
satt det ska jag ordna när jag får tid :) Men ja kan ju berätta lite kort


Jag heter då Louise som ni kanske förstått :)Är svensk och  bor i Göteborg i en
lägenhet som inte är så stor . På dagarna pluggar jag och på helgerna brukar jag ofta
försöka hitta på något att göra då jag inte är en sån människa som
gillar att sitta still och bara kolla på tv nej nej här ska det hända saker haha :)
Mina intressen är att shoppa det tycker jag är jättekul ! Sen gillar jag också att laga mat
och baka som jag gör rätt ofta . Och förstårs naglarna då :) Sen gillar jag att umgås med
vänner och hitta på något skoj eller varför inte bara sitta hemma prata och fika det
är också trevligt . Om jag skulle beskriva mej själv så skulle jag nog säga eller ja
som dom flesta som känner mig säger att jag är väldigt omtänksamm ,
snäll och vill järna hjälpa till så gott jag kan :) Kanske lite för snäll ibland och vill
järna inte säga nej till någon men det är ju inte alltid bra det heller . Sen är jag väldigt
bestämd av mig vill järna ha kontroll på allt och blir jag arg så blir jag rktigt arg ibland :)
Mina favorit färger är rosa och grön och min favorit mat är tacos men korv och bröd är också
gott haha :) Brukar ofta vara inne på datan och följer ganska många bloggar :) Tycker det är
jättekul att läsa olika bloggar . Facebook spenderar jag ju också en del tid på haha :) Som dom
flesta kanske gör ! Tycker det är kul att kolla på hockey och då när frölunda indians spelar
såklart :) Bor inte mitt inne i stan men vill järna flytta dit men det är ju inte det
lättaste att få en lägenhet där precis :) Kanske inte var så här ni ville att jag skulle skriva
om mig själv haha :) När jag läser det själv ser det ut som jag skrivit på en dejting sida
eller nåt haha ! Jaja... Ska försöka hita en hysat bra bild på mig (jag


hittade inlägget som jag råkat radera satt jag lägger upp detta med ifall med är något jag glömt skriva om på det förra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0