Underbart väder !

Hej ! Idag är det lika härlig sol som igår ! :) Härligt väder . Fast det är dock lite kallare än igår . Men än så länge så är ju klockan är bara 9:00 . Idag tänkte jag gå ut och gå en sväng då det inte blev av igår . Vad ska ni hitta på idag ? Som jag skrev om depends nagelpenna att lacket inte håller . Mitt har redan skavts av lite fast jag tänkte att jag bara fyller på med lite lack idag och har samma naglar som igår . Och igår så beställde jag en konad skrapa och stämpel från välaboden.se Idag kanske jag tar lite bilder om jag kommer ihåg det haha ! :) Kanske lite tråkigt att jag inte lägger upp dagens naglar nu men jag väntar ju på penslarna och stämpeln och skrapan nu . så man kan göra lite roligare designers och snyggare . Är det föressten någon som vet hur lång tid det brukar ta att få hem sakerna från ebay ? kram

Kommentarer
Postat av: Daniella - Nageltokig mamma!

det brukar ta 1-4 veckor innan grejerna från ebay kommer.. så har man bråttom med grejerna skaman nog beställa från en svensk sida.. oftast har dom ju sina lager i hongkong eller liknande å då tar de ju sin tid för saker å ting att komma fram tyvärr :/

2011-03-06 @ 09:57:22
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0