Sommar !

Då var det fredag igen ! Äntligen !


Åh , Ska bli så skönt fick reda på att jag skulle få låna ett springband :)
Gud va kul ! Kan man ju springa typ en timma om dagen .

Kommer lets dance idag då :) Som jag kollar på varje fredag !
Och äta tacos haha :)


Jag ha funderat på det med naglar !
Om man skulle utbilda sig till nagelteknolog eller vad det heter . Fast sen har jag tänkt att man
kanske tröttnar på det efter ett tag men ja .. så är det väl med alla jobb i för sig !
Men jag tänkte att man kanske kan hålla på med det lite som extra jobb lite ja .. typ som en hobby
Men jag vet inte tycker det är sån hets med vad man vill bli , grr ! Det är ju inte så lätt att bestämma .
Men men ... Det blir väl bra det med !


Tyckte ni det var kul att se hur jag ser ut föressten ? Inte så många som kommenterar !
Ja ja .. Men det är ju alltid kul att få kommentarer och åsikter om saker !

Undra vad man ska göra i helgen då ? Vad ska ni göra ? några förslag ? :)

USCH .. vilket skit väder och det förta man ser när man vaknar är snö ,, suck !
När ska den riktiga våren komma ? Vill ha VÅR OCH SOMMAR NUU!  är trött på detta nu !

Längtar såå tillbaka till sommaren 2010 den var så perfekt och jag hade det så kul :)
åh tänk o sommaren 2011 kunde vara lika rolig ! Gjorde så mycket roliga saker 2010 och
hade verkligen så kul och mådde toppen bra :) Men sen händer det ju massa saker hela tiden
Det får alldrig vara bra värkar det som . Så fort allt är bra så händer det något tråkigt .
Ja ja .. Allt ordna sig som dom säger !

Mmm... Sommar !


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0