Sol !

Hej , Shit vad jag längtar till sommarn nu asså . Men idag är det ju strålande sol hur skönt som helst ju . Har fått en sommar / vår känsla idag fast det är ju iofs vår nu men endå :) den 27:E eller vad det nu är så blir det ju sommar tid igen skönt :) Åh äntligen vinner frölunda indians några matcher , gött är det . Jaja... vi får väl se hur det går haha :) Föressten det är ju såå skönt att det är typ 6 plus grader idag shit vad skönt . Jag har lust att gå ut å gå nu . Men vi får se vad som händer sen idag . Kanske hinner man med det också :) . Jag tycker att det är såå skönt efteråt när man har vart ute och gått faktiskt . Man känner sig så duktig :) Hoppas att det bkan vara plus grader nu och framåt . Uch jag gillar verkligen inte vintern allt blir så himla tråkigt . Så fort solen tittar ram så blir jag så himla glad och på bra humör . åh Idag har jag samma naglar som igår . satt därför lägger jag inte in någon bild . Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om mer än naglar och vad jag gör haha :) Tycker själv att det jag skriver är tråkigt att läsa haha men men .... Vi får väl se om det blir bättre jag har ju precis börjat blogga satt man får väl liksom komma in i det . Men skriv gärna om ni har några förslag typ dagens outfit eller något kanske ? :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0