Sol :)

Haha det inlägget där det bara står hej var bara ett test inlägg .
Var ett tag sen jag skrev nu men från i måndags och till idag så har jag inte
kunnat lägga upp några bilder eller något inlägg :)
Kanske var det något strul med blogg.se ? Ja ja ... nu verkar det ju funka iallafall :)

I måndags  så ville jag göra någon design på naglarna men jag tyckte inte det
blev så fint så jag tog bort det men sen i tisdags så gjorde jag en design som blev
helt okej !
Tänkte att jag lägger upp bilder på den fula designen och den jag har nu :)

Denna var det jag inte blev nöjd med . Ska förestella typ sol och hjärtan haha :)

Och här är designen jag har på nu som jag tycker blev rätt okej :)



Sol är det nu också , Underbart är det :)
känns verkligen som att våren är påväg nu ! På lördag så ska jag till avenyn för att
dom inviger våren där då . Inviger uteplatserna på alla resturanger och så finns
det lite olika sker där . Asså varje typ affär eler företag eller iallafall dom flesta gör typ något
utanför deras ställe . Haha inte så bra på och förklara men det är kul ! Kom dig vetja :)


åh
vad jag skulle vilja lära mig att förlänga naglarna själv
typ akryl eller gel eller vad det nu heter haha :)
ja ja ...

Avslutar detta inlägg med en bild på mig haha :)
Inte den bästa men ja ja .. Den får duga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0