Pensla , mat och Bilder !

Hej , Vilket vår väder det var idag , va ? gud så skönt . Riktiga vårkänslor i kroppen ! Idag har jag spenderat min dag hos mormor , så mysigt som vanligt och då kom även mina kusiner dit . Och en av dom köper saker från ebay ganska ofta och eftersom att det är nytt för mig så vet jag ju ingenting om det . Daniella (dellisch.blogg.se) Sa att man kunde mejla till den som säljer det . Så min kusin hjälpte mig med att kolla om dom har skickat penslarna och det hade dom och dom skickades från hongkong eller va det nu va så det tar ju ett tag att skicka hit det med posten satt jag skickade alldrig ett mejl utan väntar och ser om det kommer snart som det antagligen gör :) 15 penslar beställde jag :) Jag tyckte det var lite kul för att jag var inne på intersport tror jag det va och där hade dom Frölunda Indians presentpapper haha :) Så det köpte jag såklart ! Jag brukar inte hinna blogga så mycket på dagen som ni kanske märkt . Och idag blir det väl att kolla på Sofias änglar ! Så sorgligt tycker jag det är . Jaja... . Vissa negellack är såå dåliga eller rättare sagt det slits bort på en gång . Grr.. Gilla inte det . Stör mig också på att på ena handen så är naglarna längre än på andra . Gillar verkligen inte när man bryter naglarna eller vad det nu heter :) Jag ska försöka ta lite mer bilder och lägga in tror jag . Tycker själv inte om bloggar som inte har några bilder alls nästan så jag själv får nog börja ta några bilder under dagen nu ! Jag lägger ju bara upp nagelbilder och det är ju inte så kul att bara se sånna bilder . Nu sitter jag och kollar på halv åtta hos mig också . Jag gillar att laga mat och tycker det är jättekul så jag brukar kolla på halv åtta hos mig och bli lite inspirerad :) Tycker också om att baka ! Jag tänkte att jag ska testa göra en gryta med cocos mjölk kyckling och lite grönsaker i typ som thai mat :) Någon mer som gillar att laga mat ? kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0