Lite tjorvigt just nu !

Hej ,
Skriver inte så jättemycket nu tycker jag .
Men det har vart lite tjorvigt här och där och som jag skrev så mår jag
dåligt och blir ledsen när andra mår dåligt och är ledsna . Satt ja .. Men det ordnar sig !
Igår gjorde vi inte så mycket . Och idag är det bara att gå och plugga igen Suck .
Är så trött på allt pluggande nu . Vill ha sommar och ledigt :)

Kanske lägger upp en outfit som jaga hade på mig i lördags sen . Haha tycker det låter så
töntigt med dagen outfit men dagen kläder låter bättre så jag säger dagens kläder då haha :)

Tycker också att det är tråkigt att ingen kommenterat längre . Mycket roligare att skriva om
man får iallafall en kommentar :) Jag är inte farlig kanske skrämde bort er när jag la upp en bild på mig ?

ja ja ...

Tråkigt väder idag med . Man blir ju inte piggare och gladare när det är sånt skit väder ute .
Fast det är ju iallafall plus grader .

Vill ha vår och sommar :)


Kommentarer
Postat av: Daniella - Nageltokig mamma!

mej skrämde du minsan inte bort.. jag e bara dålig på att kommentera ;)

2011-03-21 @ 08:47:40
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0