Lite fakta om mig själv !

Hej ,
Skrev nyss ett långt inlägg om mig själv men det
råkade jag radera Grr...

Jag har fått frågan om jag inte kunde lägga upp lite om mig själv
och ett foto på hur jag ser ut mm...

Tänkte att jag kunde skriva lite snabbt här nu :)
Jag heter då Louise är svensk även om jag är mörk och bor i Göteborg :)
Jag bor inte mitt inne i stan utan lite utanför men skulle gärna vilja ha en lägenhet i stan
men det är ju inte så lätt att få tag i direkt ! På dagarna pluggar jag . Och på helgerna brukar jag försöka
hitta på något att göra då jag inte gillar att bara sitta hemma och glo på tv , visst det kan vara skönt
det med men jag är rastlös av mig . Mina intressen är att shoppa det tycker jag är jättekul :) Sen
gillar jag ju också att laga mat och baka och såklart så gillar jag ju då att hålla på med naglar :)
Skulle jag beskriva mej själv eller ja dom flesta som känner mig så skulle det nog vara att jag är omtänksam
snäll och vill järna hjälpa till så gott det går . Dåligt självförtroende har jag också . Tycker om när alla är
glada och mår bra , då mår jag oftast bra . Gillar inte att se dom i min närhet ledsna för då blir jag ledsen .
Gillar att umgås med vänner och hitta på något kul eller varför inte bara vara hemma prata och fika det
kan också vara trevligt ! Det kan också vara skönt att bara vara ibland ligga hemma på soffan och kolla på
tv . Min favorit färg är rosa och grön och favorit mat är tacos eller varför inte korv med bröd det är också gott .  Gillar också att kolla på hockey ja specielt då när frölunda indians spelar haha :) När jag blir arg så blir jag
oftast jättearg ! Så akta er haha nej jag skämta bara :)  Haha det blir lite konstig text nu hoppar från olika
ämnen ill och från men aja.. Så irriterande när man skrivit ett lång inlägg så försvinner hela åh..
När jag läser det jag skrivit själv så ser det ju ut som att jag har skrivit på en dejting sida eller nåt haha :)
Men det får ni stå ut med ! Här var då lite fakta om mig men det kommer mer jag måste bara
komma på vad jag ska skriva och leta fram någon bild på mig som ser okej ut så jag typ alldrig blir bra
på bilder :) Glömde tillägga att jag också gillar facebook väldigt mycket :)
kram

Kommentarer
Postat av: Daniella - Nageltokig mamma!

hur gammal är du? :)

Ansökt om att bli vän med dej på facebook nu :)

2011-03-17 @ 07:44:06
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0