Jäkla snö !

Hej , Suck och stön nu kommer denna jäkla snön igen usch ! ska det alldrig bli vår här eller ? Iallafall lyser solen nu fast det är helt grått på himlen . jaja.. inget att göra åt . Samma naglar idag också . Ni kanske tycker att det är lite tråkigt att jag inte lägger in nya nagelbilder . men man ska ju ha tiden att fixa dom också . Men det blir antagligen nya på fredag ! Skönt iallafall att det är ljusare ute nu än förut då vart det ju helt kålsvart halvfem . Men ännu är det fortfarande ljust iallafall . Som sagt väntar jag fortfarande på penslarna från ebay men men .. dom kommer när dom kommer . Men jag har ju också beställt konad skrapa och stämpel satt det kommer för hoppningsvis snart då det inte tar lika lång tid som ebay . Jag tyckte att grejerna från välaboden.se kom rätt snabbt faktiskt :) Den hemsidan är toppen bra och så klart så var det Daniella dellisch.blogg.se som tipsade mig om det haha :) Så tack snälla ännu en gång . Har ni några tips om vad jag ska skriva om ? Vad gillar ni? Kanske lägga upp lite recept ? dagens outfit ? eller vad tycker ni ? skriv gärna och kommentera om vad ni tycker jag ska skriva om . Eller tycker ni kanske att den är bra som den är ? Tänk så mycket härligare allting är när det är sol ute . Och framför allt mycket skönare att gå ut och gå . Jag tänkte fråga om det är någon som testat på zumba ? vad tycker ni om det ? Jag tycker det verkar lite roligt och knasigt haha :) Vad tycker ni som har testat detta är det kul ?

Kommentarer
Postat av: Daniella - Nageltokig mamma!

lägg gärna upp lite dagens outfit och sånt! roligare med bilder o bloggen! :)



Jag dansar zumba. typ 1 gång i veckan å jag älskar de! super kul träningsform å man tänker inte ens på hur jäkla jobbigt ett 60 minuters pass är för man har så förbannat roligt! :)

Tycker helt klart du borde testa de om du har möjlighet! :)

2011-03-09 @ 17:30:44
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0