Isadora lack !

Hej , detta lack köpte jag idag isadora baby blott jag skriver vilket nummer det är på lacket imorgon och lägger även upp en bild på det rosa isadora som jag också köpte idag på kicks . Idag blev det att äta middag hos min mormor hennes köttfärslimpa kan ingen slå haha :) Tänkte ta en bild men det glömde jag ju av såklart ! haha glömsk som man är . åh solsidan är ju bara för roligt asså . Shit vad jag skrattade idag :) Jäkla senap haha :) Gud vad jag skrattade ! Japp då var det måndag imorgon igen då . Vissa veckor tycker jag går hur fort som helst . Eller vad tycker ni ? kram

Kommentarer
Postat av: hanna

Har också det där lacket!

Det lossnar ganska fort dock :(

2011-03-09 @ 21:21:55
URL: http://hanna_sofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0