Ingen bra ide på kvällen !

Hej , så , nu är jag hemma igen . Har vart hos pappa idag nömligen satt det var därför jag inte skrev något förut . Och jag har inte hunnit skriva något på dagen heller . Nu har jag ju som sagt fått hem min skrapa och stämpel från välaboden.se . Och när man fått hem något så måste jag ju alltid testa haha :) Så nu typ halv nio så skulle jag då sätta igång för första gången att testa detta . Inte så jätte smart va ? nej det var det inte ! Det funkade ju för f..n inte mönstret fastnade ju inte på stämpeln . Jaja.. Jag ska iallafall testa imorgon också då jag kanske är en aning piggare . Ja ni kanske känner igen att när man är trött så blir irriterad ja , iallfall jag blir det . Satt det kanske inte var så smart att sätta igång nu på kvällen ! Jaja... vi får väl se hur det går imorgon då :) Jag målade iallafall grunden som blev bra haha :) ska lägga upp en bild på det sen . Men som sagt jag kan inte få till så bra bilder på min iphone men men... Kan kanske lägga upp en lite ljusare bild imorgon och försöka ta en bättre bild för det ser kladdigt och inte ens fint ut på bilden . kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0