Fula naglar !

                                                          Hej ,
                                  Idag har dagen vart som vanligt ! Inga nyheter direkt .
                        Lägger nog upp en bild på mig imorgon :) Är ju alltid kul att se hur bloggaren
                                                                 ser ut ! 
       
                              Tänkte jag skulle göra om mina naglar imorgon då jag börjar 10 :)
                    Så himla skönta att börja lite senare på fredagar och börjar även sent på måndagar :) 
                  

                   Såg en bild på google på dessa naglar och jag tycker verkligen att det är skit fult med så
              långa naglar vad tycker ni ?

  Bilden blev lite liten men man ser ju endå :) 
           
               Jag tycker verkligen det är jättekul med naglar och skulle gärna vilja lära mig att förlänga
                        naglar också :) Vad tycker ni om dessa naglar ?

           Gud så härligt att det är fredag imorgon mm.. älskar fredagar håller ni med ?
          fast helgen går ju bara för fort fast veckorna brukar också gå ganska fort men helgerna fortare :)

           Hoppas föressten att ni inte tyckte att faktan var allt för tråkig att läsa ! 

         Underbart väder även idag :) Gud så mycket gladare man blir då och det är ju så skönt att det inte är
                  svart när man vaknar på morgonen ! Underbart är det nu men det äär klart bättre med sommar :)
Sommar är helt klart min favorit årstid . Gillar verkligen inte vintern :)

            återkommer senare kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0