!

Var ett tag sedan nu . Har inte haft
någon lust . Har inte hänt så mycket
dom senaste dagarna . Fick två gula lack av en tjej
också så jag tänkte att jag lägger upp en bild på dom!
Och sen sa jag ju att jag skulle lägga upp
vad jag hade på mig i
lördags men det har
jag ju inte gjort satt det gör jag nu.
Inga nya nageldesigners heller .
Känner mig så tråkig
nu. Men det går väl över.
Vill att penslarna ska komma
har ju gåt 6 veckor
nu!



Detta hade jag på
mig i lördags!


Dessa lack fick jag
vet inte riktigt vad
det är för
märke men
det ena är ju depend.
:)


Kommentarer
Postat av: Daniella - Nageltokig mamma!

äääntligen en uppdatering ;) (ska jag säga som inte heller bloggat på länge)

2011-03-24 @ 07:48:43
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0