!!!

Hej , har inte skrivit så mycket nu . Men igår vart jag på frölunda torg och letade efter ett par byxor . Men det var ju lättare sagt än gjort kan man säga . Gick runt i alla affärer eller ja dom vanligaste affärerna typ hm , vero moda , only, mm...Men tillslut så hittade jag ett par på lindex . Jag var ute efter sånna jeanslegging . Men hm hade typ ett par som inte ens vart fina . Det fanns inte ett enda par på hina tricot heller . Men det kanske inte ska vara sånna byxor nu i modet alltså . Men jag köpte iallafall dom på lindex . Tänkte jag kunde fota dom sen och lägga upp en bild . Nog om det . Fy vilket tråkigt väder då ?? va , när kommer våren igentligen ? Jag vill ha sol och värme ! Men bara det inte snöar mer nu så får det la gå . Sen på eftermiddagen vart det att åka hem till mormor på lite middag och kolla melodifestivalen . Jag tycker faktiskt att Brolle var riktigt bra måste jag säga . Detta blev kanske ett minst sagt tråkigt inlägg men jag återkommer lite senare . kram

Kommentarer
Postat av: i s a b e l l

hej, allt bra med dig idag? :)

2011-03-13 @ 09:45:00
URL: http://isabellpeterssons.blogg.se/
Postat av: Sussi

Hej, ja det gör jag :)

2011-03-13 @ 18:17:07
URL: http://susssir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0