Ebay

Hej , Hoppas att er dag vart bra .Själv har den rullat på som vanligt skönt när onsdagarna är gjorda då är det bara en dag kvar innan det blir fredagsmys mysigt ! Hur har eran dag vart ? Berätta gärna :) Jag är lite tråkig nu ,jag har inte gjort ordning mina naglar inte ens med bara lack . Men som sagt jag väntar på penslarna från ebay och hoppas på att dom ska komma snart . Så därför lägger jag inte ut några bilder på naglarna nu haha :) Och för alla som undrar så bor jag då i Göteborg :) Längtar verkligen tills penslarna kommer satt man kan göra lite olika designers . Det är faktiskt första gången jag köper från ebay . Någon som vet hur lång tid det brukar ta innan man får grejerna ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0