Depends gel kit

Nu har jag googlat lite på gel och jag hittade att det fanns depends gel kit det har jag inte sett förut .
Då var det ju med allt man behövde och satte på naglar på nageltippen och sen så får man ju då
fila och klippa hur man vil ha det ja och sen så var det något spray med också så ska man ju ta på en massa saker och så . Ni kan ju om ni är intresserade söka på google och läsa mer om det . Och vilket bra pris då typ ungefär 150kr bara :) Sen tänkte jag att jag ska lära mig att göra helt själv men man får ju börja någonstans :)


Jag är så skoltrött nu eller ja skoltrött och skoltrött det är jobbigt och så
har vi ju en massa prov hela tiden . Gud va jobbigt det är men men ..det är väl så det ska vara haha :)
Och då menar jag att vi har prov exakt hela tiden haha :)

Blir ingen bild i detta inlägget .
Tänkte igentligen bara skriva detta om Depends sak :)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Sv: Hej ! Den är köpt på monsoon i femman i göteborg :) (på rea dessutom ;)

2011-03-30 @ 21:41:37
URL: http://susssir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0