Dagen igår !

Skrev inte igår för hade inte tid elle lust till det .
Först åkte jag till coop forum och köpte toning till håret :)
bleb mahogny koppar ! Tyckte det blev fint och är rätt nöjd med det :) Tur att det
gick bra satt det inte blev typ rosa eller nåt . Faktiskt första gången jag tonar det
Eller jag och jag min syrra gjorde det på mig ! Sen åkte vi till frölunda torg och fikade .
Dom har ett ganska så nytt cafe där man kan göra sin egna sallad väldigt gott är det !
Sen åkte vi hem tonade håret och sen på kvällen iväg till vänner på middag .
Väldans trevligt :)

Jag tycker jag skriver mer om vad jag gör än om naglar men det får
bli en sån blogg med lite om naglar och lite om dagarna :)

Har ingen fantasi just nu känns det som jag tänker på nagel designer asså !
Men men ... det kommer väl det också . Har inte så jättemycket att skriva om .

Återkommer nog senare :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0