Dagen !

Hej , Idag blev det att åka till pappa och äta på restaurang och sen gick dagen bara hur fort som helst . Och nu har jag precis kommit hem . Gud vad dagarna går fort asså . Jag tänkte att jag skulle ta lite bilder idag men så glömde jag det haha :) Så sorry föratt jag inte lagt upp några bilder idag . Jag väntar fortfarande på penslarna från ebay undra när dom kommer igentligen :) Jaja ... dom kommer la snart får vi hoppas satt jag kan göra något kul med naglarna :) Ibland så känner man sig bara så leden . Kännde jag mig lite idag faktiskt jag vet inte vad det är eller varför men ibland behöver man bara vara ledsen och gråta lite . Men men ... Nu känns det bättre iallafall . Skönt . Någon mer som håller med mig ? Kanske låter lite konstigt men så är det ibland behöver man bara vara ledsen som sagt va . Ibland när man känner att nu är allt bra så ska det hända en massa andra saker som ska förstöra :) Men men .. Det ordnar väl sig . Nu vill jag bara att tiden ska gå satt det blir sommar snart . Är så himla trött på vintern . Någon mer än jag som är det ? Jag tycker alla vintrar är så himla långa och tråkiga . Allt blir ju så mycket roligare och lättare på sommaren . kram

Kommentarer
Postat av: Daniella - Nageltokig mamma!

Tror inte de finns någon som hatar vintern mer än mej :P för mej får de gärna regna i flera veckor.. bara det inte snöar typ.. vintern är så deprimerande tycker jag.. så nu håller jag tummarna för att våren vill komma!

2011-03-05 @ 22:33:31
URL: http://dellisch.blogg.se/
Postat av: lollonagel :)

Ja tummen upp för våren och sommarn haha :)

2011-03-05 @ 22:45:39
URL: http://lollonagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0