Blogga !

Nu tänkte jag börja blogga . Vi får väl se hur det går med det haha :) iallafall ska det bli jättekul att blogga . Jag gillar då naglar eller ja nageldesign eller vad man ska säga . Jag är nästan nybörjare på det menn jag tycker att det är jättekul att lära mig nya saker vad det gäller nageldesigner :) så nu väntr jag på mina penslar från ebay och sen jäklar ska det sättas igång att designa naglar haha :) jag fick hem mina saker från välaboden igår . Jag hade beställt en bricka med mönster och två konad lack ett vitt och ett blått :) jag får veldigt mycket insperation av bloggen dellisch.blogg.se gå gärna in på hennes blogg . Hon skriver jättebra och om både sitt liv och naglar . Skit snygga designers gör hon också så jag kan varm rekomendera hennes blogg :) så tack för all inspiration daniella :) nu kanske ni tycker att jag låter lite tjatig haha :) hoppas att ni ska gilla min blogg . Kul om ni vill följa . Om någon undrar varför min blogg heter Lollonagel så kunde jag inte hitta på något annat namn haha jag vet det låter lite roligt :) nej nu ska jag vara lite social och umgås med min bästa mormor . Ha det så bra allesammans tjingeling så länge :)

Kommentarer
Postat av: Daniella - Nageltokig mamma!

vad kul att du skaffat dej en blogg nu! :)

Ska bli spännande att få se dina nageldesigns nu! :)

Och tack så mkt för dom fina orden om min blogg.. kul att du gillar den! :)



Kram

2011-03-01 @ 19:44:41
URL: http://dellisch.blogg.se/
Postat av: lollonagel :)

Hej , Ja visst ska det bli kul . hoppas bara att ni gillar den haha :) Jag väntar ju som sagt på penslarna från ebay så när dom kommit så ska här designas haha :) kram

2011-03-02 @ 16:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0