Bilder på mig !

Hej , <3 :)
Tänkte lägga upp en några bilder på mig då för dom som vill veta :)
Ja jag hittade inga bra bilder men ni får leva med dessa !
Här är glada jag :)

Haha bara bilder med glasögon på men ja.. Det är ju iallafall jag :)

Inte så snygg direkt men men .... Insidan som räknas :)
Första bilden ser jag lite rufsig ut på haha ! Ja ja ...
Kommer nog lägga upp fler bilder någon annan dag :)
Och kanske till och med direkt bilder om man inte ser helt hysterisk ut då men haha :)

Ja jag ser mörk ut och är lite mörk men jag är svensk för det om det är någon
som undrar varför jag är mörk haha :)
Nog om mig nu haha :)



Imorgon tänkte jag att jag skulle göra franskmanikyr igen .
Är ju så bra då jag börjar sent på fredagar som jag skrev !
Ja jag kanske är lite tråkig nu vad det gäller naglar men det kommer ..
Väntar ju på penslarna och när dom kommer så blir det mer roligare designers :)


Hoppas att ni inte blev allt för rädda när ni såg hur jag ser ut haha :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0