Jag har ingen lust :)

Ja som sagt !
Jag har ingen lust till att blogga !
Just nu händer det lite mycket saker så jag har inte riktigt någon lust till det :)
Men lusten kommer nog tillbaka snart ska ni se :)

Der har la inte hänt så mycket sen förra inlägget :)
Jag har iallfall fått redea på att vi ska segla i en vecka i sommar ! Härligt värre :)
Jag vet inte riktigt i vilken ordning som vi ska segla men vi ska iallafall till kjellöknippla , läsö , skagen och säby .
Jättekul ska det bli :) Jag har alldrig seglat förut har ni ?
denna båt är på 36 fot vad det nu betyder ? haha :) Men det blir säker jättekul och bra får vi hoppas :)
ska ni göra något kul i sommar ?
Eller har ni några tips om vad man kan göra ? tips mottages tacksamt haha :)
Så himla skönt har det vart med lång ledigt nu i helgen ! Vi har nästan inte gjort någonting mer än att sola
och så var vi nre vid den båten som vi ska segla med ... jag vill inte nämna några namn :)
Ja... så har jag ju shoppat ockå såklart haha :) Man får ju göra något kul för den lön man får eller hur ?

Nu är det ju bara denna vecka kvar sen klassresa en natt och sen skolavslutning !
Jag vet att jag är tjatig men ni vet verkligen inte hur mycket jag längtar till sommarlovet ! ofattbart :)

Gillar ni denna värme ?
Det var någon dag nu när man var ledig som var 30 grader ! fatta 30 grader ! helt sjukt !
det tycker jag är liiite för varmt ! Jag får nästan spader när det ä för varmt man vet ju inte vart man ska ta vägen haha :)

Jag kommer inte ihåg om jag skrev det i förra inlägget men nu har jag tatt bort lösnaglarna och
ska väl sätta mig ner och göra iordning dom också ! Mycket som ska göras :)
Mycket inlämmningar har vi nu i skolan också + en redovisning på fredag tror jag det är ! Jag som trodde att sista veckan skulle vara lugn men icke ! Där hade jag fel :)

Denna veckan är det fullt upp !
imorgon ska vi till pappa på torsdag så ska vi på stuentfirande
på fredag ska vi på grillfest på lördag ska vi till några andra och grilla (nämner inga namn haha :) )
söndag inget bestämmt ennu :)
Men jag tycker det är kul när det händer saker hela tiden vad tyckerni ?
gillar ni full fart som jag ?

När man mår dåligt så kommer man igen ! tänk på det !
när man väl mår dåligt så tänker man att inget går och allt tar imot men en dag så vänder det !
Tänk hur bra livet kan vara och hur bra man kan må ?
Jag är verkligen en käslig människa ska ni veta !
jag blir lätt sårad och ledsen men jag blir också samtidigt glad
och pigg lätt :)
småsaker i vardagen som man kan må så bra av :)

Man lever baa en gång !
Ta vara på alla dagar varenda sekund varenda minut , varenda timme , varenda dag , varenda vecka , varenda månad och varenda år :)

Här kommer bilder på det jag köpte :


Linne


Shorts :)

Och så får jag la sllänga in en bild på mig med :)



Soliga varma kramar från mig :)

Jag skriver nog mer snart :)
Imorgon tror jag :)

Ta hand om varandra !

Peace and Love

:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0