Bildbomb :)

Grrr för det föesta så hade jag skrivit ett långt inlägg nu så tar batteriet slut på datorn
så allt försvinner ...jag hade inte hunnit publicera !
och så har det blivit något virus eller likande på min sida på datorn så alla bilder har försvunnit ! :(
fatta ... alla bilder !
ja ja ..det kanske går att lösa på något sätt !
Sen försökte jag även få igång internet på datorn då det laggade och med min tur så fick jag naturligtvis inte igng internet !
så därfär var det inte så lätt att skriva igår :)

Japp , SOMMARLOV vart det här ja , SOL ? NEJ !
Underbart ! Not !
Jag säger som mormor ... Man skulle kunna tro att  vi har höstlov istället !
det är ju för sjutton slutet på juni ska det inte va sol då ? :)

Nu har jag fixat lite bilder från skara :)

Nu kör vi om allt igen då haah :) :


Jippie äntligen famme :)


Dags att välja stga ... detta blev vår och vi vlde nummer ..... :


12 ! :)

Efter att vi installerat oss i stugorna så vart det dags att vandra bort till taco buffen :)
Hade jag vart smart så kunde jag ju tatt kort på det men så lånt täbkte inte jag
så ni får nöja er med en bild på mitt glas haha :)


Ja .. och ett  majskorn kom visst iallafall med haah :)

Sen vart det tid att gå tillbaka till stugorna och leka lite lekar :

Påvägen tillbaka kan man ju alltid roa sig med att ta kort på sina fötter om man tycker der är kul :)


:)

Man kan också ta fula bilder på sig själv :

Som man ser helt sjuk ut på ! hmm.... jag bjussar la på den bilden då då :)

Efter lekar och grejer lte senare så vart det dags för gidistajm :

mums... lite godis får man allt ha med sig att mumsa på :)


mums haha :) fin man är då ! not ! :)

Efter lite käk av godis gick splittrades alla och ett gäng inklusive jag gick och spela fotboll :)


Kul :)

Himlen är blå , å vad det är skönt å leva då :)

Med lite moln på och ett huvud tror jag att det är :)


Jippie en stora dagen är kommen ... vi ska in på självaste skara sommarland haha :)
Morronbild ! snygg ? not !
Skit samma klockan är faktiskt 3 på morgonen då får man se crazy ut eller hur ? :)


Dags att städa stugorna efter frukost !
Fast våran stuga var klara vid 4 på morgonen :)


En liten fot bild på morgon kvisten :)


Äntligen dags !
Lite pirr i magen är var det allt :)


Spinner åkte inte jag !
Alldeles för snurrigt för mig !
Men några av mina kompisar gjorde det :)


Dags att åka TRANAN ! Den såg läskig ut men när jag väl åkte den så vart den inte jätteläskig :)

Go cart är ett måste för den som åker till skara !

Wiie här kommer jag haha :) :

Det såg så sjukt läskigt ut as nervös var jag innan men .
det såg läskigare ut än va det var :)




Slut på bilderna som jag vill lägga ut i bloggen !

Men liite bilder vart det ju endå !

Bättre sent än alldrig :)

Vad jag hade på mig på sommaravslutningen vet får ni se i ett annat inlägg :)

Föressten jag saknar kommentarer jag vill ha mera kommentarer haha :)
Fast jag kan skarpt erkänna att det inte vart nåt att kommntera men nu kan ni kommentera haha :)

Puss och kram alla gooingar där ute :)

:)

Kommentarer
Postat av: MELI

sv: Självklart har jag det! Bor också i götet på somrarna =)

2011-06-22 @ 19:34:02
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0