Trött :)

Jag fattar inte varför jag är så trött hela tiden !
Fast det är väl efter klassresan !

Jag sov i bilen hem från skara sen somnade jag när jag kom hem vid 7 .
dagen efter var det skolavslutning då sommnade jag när jag kom hem vid 11 och vaknade halv 4 igen !
Idag så sov jag till 13:00 sen åkte vi till pappa och då somnade jag hos hono med !
Jag fattar inte det !
Men det är väl som sagt efter klassresan då jag bara sov 1 timme då !

Igår var jag ju på "fest" band som spelade mm ...
Det var väl kanske inte min musiksmak direkt men det är ju alltid kul att göra annat än att sitta hemma :)
Det stog vakter utanför så varje gång man skulle gå in så fick man blåsa för man fick inte dricka alkohol !
Dom kollade även i alla fickor och väsko och kände på än överallt satt man inte gömmt något i kläderna eller nåt :)

Jag var la hemma vid halv 12 12 :)

Som sagt så lägger jag upp bilder i morgon :)
orkar inte nu !

Vad som händer imorgon återstår att se :)

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0