Så där :)

Så där ja !
Nu sitter jag här och ska skriva av mig lite om vad som hänt , äntligen haha :)
Fast endå är jag stressad för pappa ska hämta mig om en timma och jag gick precis upp !

Jo , Klassresan ... vi kom dit och började bädda i våra stugor satt det var klart sen . Stugorna var la rätt okej .
Vi bodde på 12 kvm så det räckte gott och väl med en natt haha :)
Sen gick vi och åt . Och den resturangen som vi skulle äta på ( tillhörde skara sommarland ) tog det typ 10
minuter att gå till .
Men väl framme så serverades det tacos buffe . Det var helt okej ... ungefär som bamba maten :/
Sen gick vi tillbaka och varje stuga hade ordnat en "lek" som vi skulle göra . Ena stugan hade att man skulle hoppa i
svarta sopsäckar 2 och 2 om ni fattar :) En stuga hade pant gömme och vi hade typ som total black out !
det var skoj :)
Men det var så jäkla mycket mygg överallt . Tillslut kunde man nästan inte vara ute . Men det var vi endå haha :)
juste ... vi körde limbom med :)

Sen var klockan rätt mycket och lärarna och föreldrarna gick in i deras stugor . Men jag och 5 kompisar till gick
till fotbolls plan och spelade lite fotboll .
Sen gick vi tillbaka och gick in i mina kompisars stuga ganska många . Så satt vi där en stund .
Och sen när det började närma sig natten så sprang alla bara runt och var allmänt galna typ haha :)
Det skulle vara tyst klockan 11 men det kan jag direkt säga att det var det inte när klass 7a var där haha :) 
Både föreldrar och lärare gick ut och sa till oss men tror ni att någon lyssnade på det ? nej !
Men det går även runt vakter på den campingen , och han sa också till oss att vi skulle vara tysta .
och då så gick alla in i sina stugor och gick och la sig !
Tror ni att någon kunde sova ? Svar : NEJ !
Vi försökte verkligen i vår stuga och även dom andra i dom andra stugorna men det gick verkligen inte !
Jag vet inte vad det var !
Klockan 3 skulle jag och min kompis gå på toa ... då går vi ut ur stugan och upp kommer typ 2 ifrån varje stuga och ska också på toa samtidigt ! hur läskigt är inte det då ?
ingen visste ju att andra skulle på toa !
Sen kunde verkligen ingen sova efter det så vi gick upp klockan 3 och gick ut ur vår stuga likaså alla andra stugor !
Hämskt var det att inte kunna sova !
sen gick vi bara och väntade på att klockan skulle bli halv 9 så vi kunde få gå och äta frukost !
dom enda som kunde sova var lärarna :)

Inte nog med att vi inte kunde sova så började det piss regna också !
Vi var typ klara med vår städning i vår stuga klockan 5 på morgonen haha :)
Sen gick vi och åt frukost då !
Sen gick vi tillbaka till stugorna och städade det sista och så kom det en som jobbade på campingen och skulle kolla satt vi hade städat ordentligt för annars fick man betala 5ookr :/

Sen blev det fint väder och vi gick till själva SKARA SOMMARLAND ! :)

Där åkte vi en assa saker såklart !

Om någon av er ska dit så måste jag tpsa om att åka go cart (stavning ) hur kul som helst , ta med myggmedel , städa stgorna ordentligt haha :)

Go carten var jättekul . Först vågade jag inte åka men tro mig det var jättekul .
Det såg läskigare ut än vad det var :)

Nog om skara sommarland !
Ni kanske inte fattade så jättemycket av vad jag skrev men ja ja  ... :)

Igår hade jag ju avslutning och det var inget speciellt då
mer än att det var kul att vår klassföreståndare som har fått barn kom och hälsade på :)

Och vet ni va ?
Nu måste jag gå så ni får bilder lite senare eller imorgon :)

Ta hand om varandra :)

:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0