naglar :)

Ja , jag satte mig faktiskt ner igår och målade naglarna lite :)
Igentligen så skulle jag pluggat istället men men .. haha :)
Bild får det bli imorgon !

Jag har så jäkla mycket i skolan just nu så jag har faktiskt nästan ingen tid för datan längre !
Jag som trodde att sista veckan skulle vara lugn haha där hade jag ju fel :)
Sä jäkla jobbigt är det ....
redovisnngar , inlämmningar , läxförhör och andra läxor samt arbeten som ska vara klart !
blir tokig snart !
Jag satt emig faktiskt ner och grät idag över allt !
Övr denna jäkla franska som är hur svår som helst som jag ska ha läxförhör på !
Ni som gått ut skolan va glada för det säger jag bara !
och endå har jag 2år kvar i grundskolan !
Dom säger ju att 8:an är den tyffaste tiden så det ska ju bli kul :)
eller inte !

Ja ja ... man får göra det bästa av det !

Men lärare kör ju fan skiten ur eleverna !
Man kan inte klara hur mycket pluggande som helst !

Vilket gnälligt inlägg det blev då haha :)

Iaööafaöö fick jag iordning på tobaks arbetet igår ! Underbart :)

Idag så var jag på student !
Jag säger bara en sak ....
stackars studenter i detta väder som det vart idag ! Det kan inte ha vart så jättekul !

Jag skriver nog mera imorgon kanske om jag hinner för då
ska  vi på grillfest :)

:)

Kommentarer
Postat av: Lili

hej

jag har en tävling i min blogg där du kan vinna ica presentkort 250kr:

http://gratishav.blogspot.com/2011/06/tavla-ica-presentkort-hos-mig.html



hoppas du vill vara med.

kram

Lili

2011-06-11 @ 14:29:09
URL: http://www.gratishav.blogspot.com
Postat av: YKW

Oj, du verkar ha fullt upp, men roligt. Glimten i ögat.

2011-06-14 @ 21:44:34
URL: http://ykw69.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0