mikromuffins :)

Sådär... nu ska jag skriva lite :)

Igår var jag på frölundatorg med några kompisar :)
Vi var där i nästan 3 timmar haha :) Tror vi var inne i varenda affär !
Det var ju rea på hela torget halva priset i var enda affär typ ! Så då får man ju passa på :)
Eller va säger ni ? ;)
Jag köpte bara ett armband på glitter halva priset så det kostade 84kr tror jag det var sen köpte jag även
tofsar . Det är väldigt konstigt tycker jag , alla tofsar försvinner alltid !
Ett tag hade jag ja vet inte hur mycket tofsar och nu har jag liksom 3 kvar ! Men man lägger väl tofsarna på lite
olika ställen här och var haha :)
Bild på armbandet kommer i ett annat inlägg orkar inte ta bild på det just nu haha :)

Sen när jag kom hem igår så testade jag att göra micromuffins för första gången !
har ni testat det ?
hur smart som helst ju !
Man blandar ihop lite ingredienser i en hög kopp och kör i mikron på 2,5 minuter !
Sen har man en muffins i muggen haha helt sjukt :)
och jag kan säga att gott blev det med . Men det är klart att det blir godare att göra riktiga muffinsar i ugn men
detta var gott det med :)
Testa !
jag kan lägga upp recept om det är någon som vill ha ?
:)

Här kommer en bild på min muffins :


mums ! :)

Jag har gått och grubblat på om jag ska tona håret ljus brunt . Och igår bestämmde jag mig !
Så jag köpte toning där det stog blont på men det var ljus brunt hår på bilden ! Så den köpte jag !
När allt var klart så såg jag ju typ ingen skillnad endå ! Liiite ljusare kanske det har blivit men inte mycket .
Jag har ju tonat håret innan i mahogny koppar så det blänker lite i rött
och då fick jag ju en liten utväxt ! Man såg det inte så mycket då jag har brunt hår men lite såg man allt .
Så mitt hår var ju inte så jättefint . Jag tog en bild på det innan jag tonade det ljusare nu men jag har inte tatt
någon efter bild .
Men här kommer innan bilden :


Såhär såg det ut innan ! inte alls fint :)
Tänk inte på att jag har trassligt hår tänk bara på färgen haha :)

Men det är bra med toning också för det blir som en inpackning för håret ! Det böir mjukt och blanckt :)

Idag så har jag bara vart hos pappa och inte gjort någonting typ .
Imrgon är det ju midsommar då ska vi hem till familjenskompisar jag och min syrra då min mamma ska på
bröllop i lysekil !
Vi ska iallafall vara hos kompisarna senast 11 på morgonen och så ska vi åka till tjoleholmsslott ( stavning ? )
men ni fattar säkert vad jag menar för slott :)
där har dom lite hjul man kan spela på och barn karuseller och sånt !
Våra kompisar har ju små barn satt det är väl mest för deras skull vi åker dit :)
Sen på kvällen åker vi vidare till min moster så sovr vi över hos mormor :)

Jag önskar er alla goingar där ute en glad midsommar
med massor av godheter !
Njut !

Ta hand om varandra :)

:)

Kommentarer
Postat av: Sofie

svar: jag bygger alltid på salong. i vanliga fall är de en vän till mig som bygger på "salong excellent" här i Hörby. men denhär gången fick jag ett ryck och gick inom nagelbyggarna på Entré i malmö!

2011-06-26 @ 22:07:38
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: © sarastille

Hej! Hoppas du får en bra onsdag :) anmäl gärna din fina blogg till min DagensBlogg-tävling & ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare :) alltid kul med lite nya läsare, ellerhur? :) kramis

2011-07-06 @ 01:40:42
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Godmorgon vännen! Tänkte önska dig en fin dag!



NY Tävling Vinn en valfri Ziperall!

http://bysofia.se/2011/july/underbar-tavling-ziparell.html#comment

KRAM

2011-07-15 @ 09:24:35
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0