Dags igen :)

Så... nu är det dags att blogga igen haha :)
Det var längesen nu men jag har inte haft någon tid eller lust till det !
Men nu är jag här igen haha :) Man får la ha lite puser från bloggandet ibland ? ;)

Iallafall så måste jag berätta en sak som jag tycker är roligt haha :) Kollar ni på lets dance ?
Isåfall så Calle som dansade med Hanna Graaf där , han dansar med oss i våran skola :)
Haha :) Jag tycker det är kul ! Och han är snygg med haha :)

Härligt med långledigt nu !
Vi gick ju till och med i onsdags och sen är vi ju lediga fram till måndag :) Härligt !
Och vad gör det nu när det är fint väder ? Underbart !
I torsdags så åkte jag mamma och min syrra till triumf glass ! mums haha :)
Fast jag har faktiskt börjat att inte gilla glass så mycket ? Konstig jag är haha :) Jag äter det bara sådär ibland
när jag är riktigt sugen på det ! Gillar ni glass ?

Igår så vart jag med pappa på dagen ! Trevlans :) Vi åkte föst till ikea och shoppa lite och såklart så åt vi köttbullar där också haha :)
Sen åkte vi till free port då jag och syrran behövde nya träningskläder och skor ! Så då hittade vi lite kläder och skor där .
Sen åkte vi till stadium XXL för att kolla om vi hittade några träningsbyxor där då dom typ inte hade några på free port . jag tycker free port har blivit mycket sämre än vad det var förut . Har ni vart där ? Vad tycker ni om det ?
Nu nä det är sommar så har dom typ bara korta träningsbyxor och det var långa vi ville ha !
Men tillslut så hittade vi ett par på stadium XXL :)
Sen på kvällen åkte vi till mormor och käkade middag :) Mums ! Alltid lika gott hemma hos mormor :)
Och såklart så gjorde hon 2 rätter haha :) En köttfärslimpa till dom som inte gillar fisk och till dom andra lax !
Jag älskar både lax och mormors köttfärslimpa så det fick bli lite av varje haha :)
Sen bleb det glassbåter till efterrätt och efter det blev det mums,mums och sen massor med chips och godis haha :)
Detta är mormor i ett nötskal !
Ibland brukar hon ha först glass och sen efter det tårta och sen massa kakor haha :)
Men sånna brukar ju typ allas mormorar eller hur man nu säger vara :)

Jag har som vanligt inte tatt så många bilder haha :) Jag liksom tänker inte på det så mycket ! Jag har inte kommit in i bloggandet än  riktigt haha :)
För visst är det roligare att följa en blogg som har bilder ?

Jag kan iallafall lägga up en outfit som jag hade på mig i veckan haha :)


Så såg jag ut :)

Tog lite ego bilder igår med haha :)
Redigera på photoshop efteråt :)


haha jag har typ alltid solglasögon på mig på alla bilder men då ser man ju inte hela facet :)

Ni vet inte hur mycket jag längtar till sommarlovet nu asså ! 1 vecka kvar nu :)
Fast den 13:e åker vi på klassresa till den 14:e så man kan nästan säga att vi slutar då :)

Och jädrar va gott väder det var igår ! Lika fint idag nu är klockan bara 9 och det är 24 grader ute :) Underbart !
Fast jag gillar inte näär det är fööör varmt :) gör ni ? :)

Gott att äta melon när det är varmt :) det gjore jag igår :)


Mums :)

Och naglar är ju nästan inte att tänka på när det är så fint väder haha ! skämta :)
men jag har  faktiskt inte gjort några nya naglar så lösnaglarna sitter på :)

Återkommer senare :)

Hoppas att alla får en härlig dag i solen :)

:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0