Yes :)

Som rubriken följer.... YES ! :)
Idag kom mina byxor tjoho :)

Det var storlek 29/32 tror jag och dom var liiite små men det går så jag skiter i att lämna tillbaka dom :)

Bild kommer sen orkar inte lägga in bilderna i datorn nu haha :)
lat värre ! :)

Igår blev en riktigt trevlig kväll . Vi bestämmde hastigt typ vid 8 att vi skulle hem till dom som har båten .
Och det blev en riktigt trevlig kväll haha :) Eller ja ... jag satt mest inne och kolla på tv medans dom vuxna satt och pratade . Inte jättekul att lyssna på haha :) Men det lilla jag satt ute i trädgården så vart det en jätteskön kväll .
Det är såhär sommarn ska vara ! Varm på kvällarna och solnedgång ! eller hur ? ;)
Man ska kunna sitta i bara linne hela natten :)
Ja ja ... :)

Idag körde jag 30 min jogging på wii plattan .
sen gjorde jag lite övningar efteråt ! Riktigt skönt och nu har jag duschat efteråt :)
Nu har jag bestämmt mig .... Jag ska inte se ut som en flodhäst längre haha :)
Eller nja ... jag ser inte riktgit ut som en flodhäst än men liiite kan jag allt gå ner .
Är det någon som är med mig ? ;) Istället föratt sitta i soffan på kvällarna och proppa i sig massa godis och chips så kan man ju lika gärna gå ut och röra på sig :) Eller vad säger ni ? Det som jag har svårast för är det där söt suget som kryper sig på på kvällarna . Jag vill ha bort det ! Någon som har några tips hur ? Tacksam om någon skriver . Tränin handlar ju inte bara om att gå ner i vikt utan det handlar ju också om att må bra ! Man mår ju säkert så mycket bättre om man rör på sig ! Det räcker ju med en runda varje kväll / morgon på 30 min, man behöver ju inte mer . Bara man rör lite på sig . Jag tycker alltid att det verkar så lätt för alla att gå ner i vikt när man läsar bloggar osv... Men det är väl det att man måste bestämma sig . Eller vad tror ni ? . Sen är det ju verkligen inte bra att gå ner för mycket heller utan man ska varra lagom . Sen är det ju ingen som är perfekt . Jag tycker att är det någon människa som är smällfet , fine ! va det då bara du mår bra ! Det viktigaste är faktiskt inte utseendet men det blir ju tyvärr så att man tänker mycket på det . Men det är insidan som räknas . Glöm alldrig det ! Huvudsaken är som sagt att man mår bra . För det är inte alla som är smala som mår bra heller . Men som sagt träning handlar inte bara om att va smal och ha muskler utan också att man ska må bra . Nu ska jag verkligen försöka att gå några runder typ 30 min varje dag för det räcker . Man kan ju böja så iallafall :)
Och inte äta så mycket sötsaker som jag gör .

Så är det någon som är med mig ? :) Det är alltid lättare om man peppar varandra eller hur ? ;)

Och kom ihåg :
Du är bra som just DU är och det finns ingen annan som du !
Du är värdefull .



:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0