Bilder från seglingen :)

Hej hopp !
Fint väder även idag :) Härligt !
Kan det vara så att sommarn är påväg tillbaka igen ? haha :)

Kolla här vilka bilder från när vi seglade :


Här sitter jag och slappar


Fint på källöknippla :)


Haha jag er liiite lurig ut där :)


Också källöknippla :)


Oj bild åt fel håll men men ...
detta vet jag inte exakt vart det var ! Eller föresstn det var nnog på källöknippla det med :)


Vi är pågång ... vi är laddade .... haha :)
Fin bild påväg till läsö :)


Här stog vi och kollade på när fiskebåtarna kom in och skulle fylla på med is :)


Fint :)








Fint med alla master :)





Alla dessa bilder var läsö !
Har ni vart där någongång ? :)

Jag tycker det är jättekul att ta fina foton men tyvärr har jag ju ingen systemkamera
men det önskar jag mig och får väl börja spara någon dag haha :)

Här kommer en bild på min efterrätt som jag åt i fredags också :


Mums ! det var jättegott :)

Denna outfiten har jag haft mycket i sommar haha :

Dock blir det lite varmt med jeansjacka :)


Kram på er alla goingar :)

Idag blir det som sagt att åka till pappa och va på resturangen såklart haha :)
Nu är han sj'lv också så hans jobbarkompis har semester fast det är klart at han har ju anställda men eftersom att det är pappa och denna killen som har semester som äger det så vill alltid dom att någon av dom ska vara där .

Nog om det :)

Hoppas att ni alla får en fin dag !

Kom ihåg att du är värdefull :)

Kram



:)






Kommentarer
Postat av: allie ♥

fina bilder!

2011-07-28 @ 12:45:17
URL: http://agapis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0