Segling :)

Hej ,
Jag har inte skrivit på lååång tid nu . Det beror på att jag har inte haft någon lust alls och inte tid heller för den delen . Jag har liksom inte orkat .
Men nu ska jag verklgen försöka att blogga oftare .
I tisdags så kom vi hem från en segel tripp i en vecka har vi vart ute . Hur kul som helst . Först seglade vi till källöknippla , där vart det jättefint och mysigt . Jag tog även ett dopp i havet där och gudars va kallt det vart ...
Jag kunde inte simma för då tappade jag andan så kallt det var där .
Iallafall , sen seglade vi till saltholmen och skulle hämta en person där och sen seglade vi till styrsö en natt för att mellan landa lite . Där stannade vi i en natt sen drog vi till läsö som ligger i Danmark för den som inte vet .
Jätte mysigt vart det där med . Vi åkte bussen till en saltfabrik och kollade lite det var en gubbe som stog och pratade haha men jag fattade inte sååå mycket eftersom att han pratade danska :) mne men ... .
Helt underbart var det att segla . När vi seglade hem på tisdagen så var det 3 meter långa vågor ... shit haha :) att vi klarade det utan att spy ! haha :)
Sen har det inte vart så mycket mer i sommar . Mest vart hemmma och så . Det kankse blir en tripp till stockholm lite senare i sommar . Det ska bli kul om det nu blir av . Vad har ni gjort i sommar hitills ? :) kul att vet a :)
Just nu sitter jag hemma hos min mormor och skriver på en spillans ny laptop som jag fick av pappa idag :)
Snällt ! :)
Naglarna har jag liksom lagt lite åt sidan nu . Jag har inte haft någon tid eller lust till det heller mne det blir la så på sommaren skulle jag tro . Man gör så mycket annat satt man har liksom inte den tiden riktigt .
Menm en .. det kommer la tillbaka vbdet med .
Ja jag har väl igentligen inte så mycket mer att skriva men jag återkommer nog snart igen
Jag ska verkligen försöka att blogga lite mer nu :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0